aktualizováno 4. 12. 2020

Stanovení úředních hodin městského úřadu od 7. prosince 

V souladu s usnesením Vlády České republiky ze dne 20. listopadu 2020, č. 1202, jímž bylo orgánům veřejné moci a správním orgánům uloženo přijmout omezující opatření ve vztahu k jejich provozu, jsou stanoveny úřední hodiny Městského úřadu Český Krumlov od 7. prosince 2020 následovně:

  • pondělí 8:00 - 17:00 hodin
  • středa 8:00 - 17:00 hodin

Úřední hodiny jsou stanoveny nad rámec povoleného základního rozsahu 2 x 5 hodin týdne z důvodu zajištění dostupnosti výkonu důležitých agend. Mimo úřední hodiny mohou být klienti obslouženi pouze po předchozím objednání (online, telefonicky). Předem objednaní klienti budou přednostně odbavováni i v rámci stanovených úředních hodin. Pro sjednání schůzky mohou klienti vyžít online objednávkový systém úřadu.

Pro komunikaci s pracovníky úřadu dále doporučujeme využít elektronický, písemný a telefonní kontakt.

Toto omezení platí od 7. prosince 2020 do odvolání.

Děkujeme za pochopení!

 

Icons from Freepik - www.flaticon.com are licensed by CC 3.0 BY

Město Český Krumlov

Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: